Pages

Protein Bukan-GMO yang lengkap dengan semua asid amino perlu Vitamin B yang lengkap dan seimbang Mengandungi magnesium, vitamin D, zink, tembaga, manganese Menyediakan asid lemak Omega 3 termasuk DHA dan EPA Multi vitamin dan Multi mineral semulajadi yang disalur Jam demi Jam

Shaklee supplements for all kind of needs. For a healthier life, for healthy people, pregnant and breastfeeding mommas, kids, men and women health, for the elderly, fertility, beauty and many more. Shaklee All Natural Supplement is indeed for ALL.

Monday 27 October 2014

4 Fakta Vivix Shaklee Adalah Sirap Ajaib Terbaik Dunia

Shaklee telah memperkenalkan satu produk yang sangat power dalam anti-penuaan tahap selular. Apakah produk itu??? Jeng... jeng... jeng... Tak lain dan tak bukan VIVIX. Shaklee telah melakukan penyelidikan bertahun-tahun lamanya untuk membangunkan Vivix, yang mana merupakan satu supplement anti-penuaan yang terbaik di dunia. Ujian klinikal ke atas ramuan utama Vivix adalah eksklusif untuk Shaklee sahaja.

Vivix Shaklee
Sirap Ajaib, Vivix Shaklee

Kajian juga telah mendapati, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisme utama penuaan pada tahap selular ini.


Apakah 4 mekanisme tersebut? Bagaimana Vivix membantu?

Mekanisme 1 | Kerosakan DNA
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang boleh merosakkan DNA kita. Serangan-serangan ini merosakkan pangkalan data genetik, dan menghasilkan satu 'typo', (sama macam kita typo masa menaip), yang akan mengganggu fungsi sel.

Vivix mempunyai ramuan yang akan dapat melindungi dan memperbaiki selular DNA.


Mekanisme 2 | Pengawalan Genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap selular.

Di dalam satu penemuan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap selular.


Mekanisme 3 | Pengeluaran Tenaga yang Kian Menurun oleh Sel-sel
Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungi sel turut sama menurun.

Ramuan Vivix menggalakan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.


Mekanisme 4 | Penimbunan Protein AGE
Penimbunan lebihan protein AGE (Advanced Glycation End products) boleh menyebabkan kerosakkan pada tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel.

Vivix Shaklee
Anggur Muscadine sebesar bola golf, dibandingkan dengan anggur biasa

Ramuan Vivix adalah SEPULUH kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan proses pembentukan protein AGE.


Dengan penemuan revolusionari ini, Shaklee menempah nama dalam penemuan produk anti-penuaan yang terulung. Berdasarkan kepada fakta di atas, kita sendiri boleh lihat, Vivix boleh melambatkan proses penuaan pada tempat mulanya proses tersebut, iaitu di dalam sel-sel tubuh kita. Dengan pengambilan Vivix, kita bukan sahaja lambat nampak tua, tetapi kita juga boleh menikmati kelebihan-kelebihan lain.

Ini disebabkan, Vivix juga membantu menjaga / memelihara kesihatan jantung, otak, sistem immunisasi, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga dan kesihatan secara menyeluruh.

Saya juga dah buat satu entry berkaitan dengan Viviv sebelum ini, beserta dengan testimoninya (Mr Hubby la...). Boleh baca di sini. Testimoni-testimoni lain akan saya kumpulkan dan akan saya publishkan dalam entry yang lain pula.


Untuk pertanyaan lanjut mengenai sebarang produk Shaklee, hubungi saya.

FB: Masherna Mustafa
Call / SMS / WhatsApp: 0199873748
Email: mashernamustafa@yahoo.com

Jangan segan-segan ye...

0 comments:

Post a Comment