Pages

Protein Bukan-GMO yang lengkap dengan semua asid amino perlu Vitamin B yang lengkap dan seimbang Mengandungi magnesium, vitamin D, zink, tembaga, manganese Menyediakan asid lemak Omega 3 termasuk DHA dan EPA Multi vitamin dan Multi mineral semulajadi yang disalur Jam demi Jam

Shaklee supplements for all kind of needs. For a healthier life, for healthy people, pregnant and breastfeeding mommas, kids, men and women health, for the elderly, fertility, beauty and many more. Shaklee All Natural Supplement is indeed for ALL.

Tuesday 21 October 2014

Testimoni Shaklee Collagen Powder | Jangan Hanya Pandang Luaran Saja

Beberapa hari yang lepas, saya telah pun buat sedikit review mengenai Shaklee Collagen Powder. (Boleh baca di sini). Hari ini pula, saya nak berkongsi pula testimoni-testimoni pengguna Shaklee Collagen Powder yang dah mengalami sendiri kebaikannya.

Shaklee Collagen Powder
Zhofeer, baby collagen

Eh!!!! Apa pulak kena mengena gambar budak kecik ni dengan Shaklee Collagen Powder????
Kena tunggu sampai hujung entry ni. Baru boleh tau...

Sebelum itu, saya nak ceritakan sedikit tentang kebaikan yang boleh didapati daripada pengambilan collagen terbaik di dunia ini.

Anti penuaan - Shaklee Collagen Powder dapat membantu mengecilkan liang pori-pori yang kelihatan, menghilangkan kedutan dan juga garis-garis halus.

Mengembalikan keanjalan - Menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut.

Meningkatkan pergerakan - Bukan hanya kulit, Shaklee Collagen Powder juga menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang.

Menyubur - Menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan berxabang serta tebal dan bersinar.

Menegang - Membantu menegang dan menganjalkan payudara.

Mencerah - Shaklee Collagen Powder juga mampu mengurangkan pigmentasi, jeragat dan kulit tidak sekata, sekaligus menjadikan kulit lebih cerah.

Melembap - Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan gatal pada muka.


Tak perlu saya ceritakan panjang lebar lagi... Moh baca sendiri testimoni-testimoni kat bawah ni.

Testimoni 1
Malam minum campuran Shaklee Collagen Powder... Bangun pagi, pipi jadi tegang dan glowing. Tapak tangan pun lembut dan moist.




Testimoni 2




Pengambilan 3 kotak Shaklee Collagen Powder. Rambut kurang gugur, malah semakin lebat dan hitam. Rabun mata berkurangan dari 200 ke 150.









Testimoni 3

Dengan Shaklee Collagen Powder, bukan kulit je cantik, tumit kaki pun jadi licin.





Testimoni 4



Hanya selepas 12 hari consume Shaklee Collagen Powder, jeragat dah tak nampak, mata panda pun hilang.







Testimoni 5

Alfalfa dengan Shaklee Collagen Powder makan waktu malam. Pukul 2 pagi, bengkak susu macam dalam pantang, padahal anak dah masuk 2 tahun.



Betul tak saya cakap?? Kesan Shaklee Collagen Powder tak boleh di pandang secara luaran je. Macam dalam entry terdahulu, kolagen tu bukan sahaja ada pada kulit, malah ada juga pada mata dan rambut.

Ini baru aje testimoni orang lain, testimoni sendiri???

Ha... ingat lagi tak gambar budak kecik kat atas tadi??? Itu bukti testimoni sendiri. Testimoni sendiri saya lebih kurang macam Testimoni 5. Cuma masa tu anak saya belum lagi setahun. Saya tak dapat sangat kesan kolagen tu pada diri saya sebab anak saya tu dah amik khasiat-khasiat Shaklee Collagen Powder tu semasa proses penyusuan. Kulit anak saya tu sememangnya putih bersih dan tersangatlah gebu. Kalau sentuh kulitnya memang akan terasa kulitnya sejuk dan lembap. (Takpe la ibu tak gebu pun, suka tengok budak-budak ni gebu)...



Nak tau lebih lanjut mengenai Shaklee. Hubungi saya.

FB: Masherna Mustafa
Call / SMS / WhatsApp:0199873748
Email: mashernamustafa@yahoo.com

Jangan segan-segan ye.

4 comments:

Ida Iar said...

Suka pegang kulit Zhofeer...sangat2 gebu dan moist..macam pakai losyen pun ade rasa..tapi rasanye ibu dia tak pakaikan losyen pun kat Zhofeer kan? berkolagen dengan Farheen plak lps ni ye kak Mas, nnt gebu gebas mulus macam Zhofeer juga.

Unknown said...

Hehehe... bocor rahsia ibu malas pakaikan anak losyen. Zhofeer memang tak berapa pakai losyen. Dengan Farheen ni nak campur collagen ngan vivix pula. Sedap je tengok orang buat resepi tu...

Kak Wawa said...

salam.. wawa pun makan kolagen ni.. liang pori dah mengecil.. suka sangat..

Unknown said...

Puan Wawa... saya tak dapat sangat khasiat dia. Dapat kat anak tu la. Kulit memang lembut sangat...

Post a Comment