Pages

Protein Bukan-GMO yang lengkap dengan semua asid amino perlu Vitamin B yang lengkap dan seimbang Mengandungi magnesium, vitamin D, zink, tembaga, manganese Menyediakan asid lemak Omega 3 termasuk DHA dan EPA Multi vitamin dan Multi mineral semulajadi yang disalur Jam demi Jam

Shaklee supplements for all kind of needs. For a healthier life, for healthy people, pregnant and breastfeeding mommas, kids, men and women health, for the elderly, fertility, beauty and many more. Shaklee All Natural Supplement is indeed for ALL.

Sunday 12 October 2014

Day 7 - Pengedar Shaklee & COD Shaklee Terbaik Di Kuantan & Skudai

Alhamdulillah... Dah sampai ke penghujung dah Cabaran 7 Hari Entry ni.

Pernah dah dulu masa buat blog 1st time (2 tahun sudah punya cerita), buat entry pasal tajuk ni. Dah 2 tahun dah kan... saya refresh semula la ye...

Berita baik untuk anda yang ingin mendapatkan produk2 Shaklee di sekitar Kuantan, Pahang dan Skudai, Johor kerana anda sekarang boleh mendapatkan produk2 tersebut secara Cash On Delivery terus kepada anda. Saya, Masherna Mohd Mustafa (Mas) dan Mr Hubby, Fitri Sani Abdul Hakim (Sani) akan berusaha untuk memenuhi permintaan anda.

Pengedar Shaklee di Kuantan & Skudai
Sekiranya anda berada di luar 2 kawasan tersebut, anda masih boleh mendapatkan barangan Shaklee daripada kami, kerana kami juga akan menguruskan penghantaran produk2 Shaklee ke seluruh Malaysia, termasuk Sabah dan Sarawak. Urusan pengeposan adalah melalui Pos Laju ataupun syarikat2 courier yang dipercayai.


Kenapa KAMI?

1. Masa penghantaran (COD) yang fleksibel di kawasan2 yang berdekatan: 
    Kuantan: KotaSAS, Indera Mahkota, Semambu, Cenderawasih, Bukit Setongkol, Alor Akar
    Skudai: UTM, Taman Universiti, Taman Tun Aminah, Mutiara Rini, Kangkar Pulai, Pekan Nenas

2. Urusan pengeposan akan dilakukan SEGERA sebaik sahaja bayaran penuh diterima. Kos pengeposan adalah bergantung kepada perkhidmatan pos yang digunakan.

3. Anda akan mendapat layanan yang ISTIMEWA dan konsultasi secara PERCUMA sepanjang berurusan dengan kami.

Apa tunggu lagi? Hubungi kami sekarang untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee khas untuk keperluan anda.


♥ PM FB: Masherna Mustafa
♥ Email: mashernamustafa@yahoo.com
♥ SMS / call: 019-9873748
♥ Shaklee ID: 885854

0 comments:

Post a Comment