Pages

Protein Bukan-GMO yang lengkap dengan semua asid amino perlu Vitamin B yang lengkap dan seimbang Mengandungi magnesium, vitamin D, zink, tembaga, manganese Menyediakan asid lemak Omega 3 termasuk DHA dan EPA Multi vitamin dan Multi mineral semulajadi yang disalur Jam demi Jam

Shaklee supplements for all kind of needs. For a healthier life, for healthy people, pregnant and breastfeeding mommas, kids, men and women health, for the elderly, fertility, beauty and many more. Shaklee All Natural Supplement is indeed for ALL.

Monday 29 October 2012

I'm Your Shaklee Independent Distributor

Assalamualaikum w.b.r. and salam ceria all.

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Selawat dan salam ke atas junjungan besar, Nabi Muhammad s.a.w beserta keluarga dan sahabat-sahabat Baginda s.a.w. ...


Welcome!!! Welcome!!! Welcome!!! to my blog. I dedicate this blog to my new love... SHAKLEE...

Saya memang dah jatuh cinta dengan produk keluaran syarikat ini. Produknya yang semulajadi, selamat DAN terbukti berkesan. Paling penting sekali produk ini HALAL. Macam mana saya tahu produk-produk ini gerenti semulajadi, selamat dan berkesan???

Selama lebih 5 dekad, syarikat ini telah menerajui barangan dan produk kesihatan secara semula jadi yang terulung di dunia. Dalam setahun, lebih daripada 83 ribu ujian QC dijalankan dan lebih 350 ujian ke atas bahan-bahan botani yang baru. Di kala banyak syarikat lain menghabiskan wang bagi tujuan pengiklanan dan pemasaran produk mereka, Shaklee Corp telah melaburkan USD 300 million dalam R&D. Selain itu, mereka telah memegang 55 paten bagi produk yang dihasilkan. Disebabkan produk-produknya adalah dihasilkan daripada bahan-bahan semula jadi, so, tiadalah perasa dan pemanis tiruan dalam vitamin-vitaminnya.

Insya-Allah, kita hanya merancang, tetapi sebaik-baik perancang adalah Allah s.w.t. Saya hanya mampu membuat apa yang termampu untuk menjaga kesihatan diri demi suami, anak-anak yang masih kecil dan keluarga. Segalanya hanya dengan izin Allah.

Banyak lagi yang nak saya sharekan dengan anda mengenai produk Shaklee ni. Tapi malangnya saya terpaksa tangguhkan di masa lain. Anak-anak masih belum tidur lagi, so kena attend to them first (selamat dah consume ESP... masih lagi bertenaga sehingga sekarang...). But before that...


Saya adalah pengedar sah Shakleee (ID 885854) di area Kuantan, Pahang.

Jika anda perlukan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, IBU MENGANDUNG, BERPANTANG, MASALAH BERAT BADAN, KESUBURAN, ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, KEINTIMAN, KECANTIKAN dan sebagainya anda boleh:

♥ PM FB: Masherna Mustafa
♥ Email: mashernamustafa@yahoo.com
♥ SMS / call: 019-9873748

Anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan vitamin keluarga anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju / courier boleh diaturkan. Bagi mereka yang tinggal sekitar Kuantan, COD juga boleh diuruskan. InsyaAllah...




0 comments:

Post a Comment